Ο ανταγωνισμός στον χώρο της υγείας είναι πλέον πάρα πολύ μεγάλος και το ταξίδι του ασθενή για την επιλογή του κατάλληλου ιατρού είναι μεγάλο και πολύπλοκο. Το 73 % των ασθενών αναζητούν τον ιατρό τους από το διαδίκτυο . Αυτό σημαίνει οτι οι πάροχοι υγείας έχουν αυτή τη στιγμή την ευκαιρία, με την βοήθεια φυσικά του medical digital marketing, να προσεγγίσουν μια “μεγάλη μερίδα” υποψήφιων πελατών. Έτσι, για να ξεχωρίσει ένας γιατρός, και να δει αύξηση στο πελατολόγιο του, χρειάζεται μια δομημένη και ολοκληρωμένη παρουσία. Αυτή περιλαμβάνει ένα σύγχρονο και ανανεωμένο site, blog, επαγγελματικούς λογαριασμούς στα social media, καταχώρηση του ιατρειου του σε ηλεκτρονικούς επαγγελματικούς καταλόγους, δομημένο προφίλ στο Google MyBusiness κ.α.
Ας δούμε πιο αναλυτικά τα παραπάνω;
-
Ιστοσελίδα: Μια ιστοσελίδα θα πρέπει να είναι σύγχρονη, γρήγορη, εύχρηστη, mobile-friendly, πλούσια σε περιεχόμενο και δομημένη σύμφωνα με τους κανόνες του SEO, ώστε να δημιουργεί αίσθημα εμπιστοσύνης σε όποιον την επισκέπτεται.
-
Blog: Η αναζήτηση του ασθενή ξεκινάει πλέον με την πληκτρολόγηση κάποιων συμπτωμάτων σε μια μηχανή αναζήτησης. Εκεί έρχεται σε επαφή με ενημερωτικά blogs , ιστοσελίδες ιατρών, ηλεκτρονικούς καταλόγους κ.α. Εαν η ιστοσελίδα σας διαθέτει ενημερωμένο blog με νέα του κλάδου, εκπαιδευτικό περιεχόμενο και συχνές ερωτήσεις, πιθανότατα ο ασθενής θα βρει τις απαντήσεις για το ζήτημα που τον ενδιαφέρει στο blog της δικής σας ιστοσελίδας. Συνήθως οι χρήστες επιλέγουν τα αποτελέσματα που βλέπουν στην πρώτη ή και δεύτερη σελίδα αποτελεσμάτων. Για να εμφανιστεί η ιστοσελίδα σας στην πρώτη σελίδα αποτελεσμάτων αναζητήσεων, θα πρέπει να έχετε πληρώσει κάποιες διαφημίσεις ή ιστοσελίδα σας να είναι σωστά δομημένη και κατασκευασμένη σύμφωνα με τους κανόνες του SEO.
-
Ο ασθενής κάνει μια αναζήτηση για την ειδικότητα και την περιοχή που τον ενδιαφέρει. Θέλοντας να κερδίσει χρόνο, συγκρίνει τις επιλογές ιατρειων που του δίνονται απο το Google MyBusiness. Η καταχώρηση σας στο Google MyBusiness είναι λοιπον ένας ακόμα τρόπος να έρθετε σε επαφή με τους πιθανούς ασθενείς σας.
-
Social Media : Ο ενημερωμένος λογαριασμός σας στα social media είναι ένα στοιχείο που αξιολογούν θετικα οι ασθενείς που αναζητούν γιατρό στο διαδίκτυο . Πως θα “φτάσει” κανείς στον δικό σας λογαριασμό στα social media; Αρχικά μέσω της ιστοσελίδας σας. Κάποιος που θα περιηγηθεί στην ιστοσελίδα σας είναι πολύ πιθανό να κάνει “click”στο button για το facebook ή το instagram. Έπειτα, οργανικά, απο την δημοσίευση πρωτότυπου περιεχομένου με συνέπεια. Τέλος μέσω πληρωμένων διαφημίσεων
-
Email Marketing: Με την αποστολή ενημερωτικού και πρωτότυπου υλικού στους ασθενείς που έχουν εγγραφεί στην newsletter list σας μέσω κάποιας διαφημιστικής καμπάνιας, δημιουργείτε ένα κλίμα εμπιστοσύνης.
Σας φαίνεται υπερβολικό; Δεν είναι ! Οι ανάγκες και οι απαιτήσεις των ασθενών έχουν αλλάξει. Οι αλλαγές κρύβουν κινδύνους όμως προσφέρουν και ευκαιριες. Εκείνοι που θέλουν να γίνουν ή να παραμείνουν ανταγωνιστικοί, μπορούν να το καταφέρουν με την βοήθεια του medical digital marketing.
Η ομάδα της Technature, είναι ειδική στο Medical Digital Marketing ! Προσφέρει υπηρεσίες δημιουργίας ή επανασχεδίασης ιστοσελίδων και εφαρμογών, διαχείρισης social media, προώθησης και διαφήμισης.