technature logo
6 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2022

Google My Business : Το δωρεάν εργαλείο της Google που πρέπει να έχουν όλοι οι ιατροί

blog-pic

Google My Business: Ένα δωρεάν και πολύ χρήσιμο εργαλείο που μας προσφέρει η Google και βοηθά στην αύξηση της προβολής της επιχείρησης σας. Τι ακριβώς είναι;


Είναι στην ουσία ένας ηλεκτρονικός κατάλογος επιχειρήσεων της Google. Η διαδικασία της εγγραφής σας είναι πολύ απλή αφού τα στοιχεία που χρειάζονται είναι το όνομα της επιχείρησης, η κατηγορία στην οποία ανήκει, κάποιες φωτογραφίες,  το τηλέφωνο, το email, τη τοποθεσία, τις ώρες λειτουργίας καθώς και τη διεύθυνση url της ιστοσελίδας σας. 


Που εμφανίζονται αυτά τα στοιχεία και τί άλλο περιλαμβάνει η καταχώρηση σας στον οδηγό της Google;


Όταν ένας χρήστης κάνει μια αναζήτηση θα δει στην πάνω δεξιά πλευρά της οθόνης ένα πλαίσιο με επιχειρήσεις σε κοντινή απόσταση που προσφέρουν το προϊόν ή την υπηρεσία που αναζητά. Για παράδειγμα εάν αναζητήσει κανείς “Γυναικολόγος Αθήνα” θα εμφανιστεί μια λίστα με τους γυναικολόγους στην συγκεκριμένη περιοχή που έχουν καταχωρήσει το ιατρείο τους στο Google My business. Τα επαγγελματικά προφίλ του Google My Business ,εμφανίζονται επίσης στην αριστερή πλευρά του Google Maps.  Αυτός είναι ένας εύκολος και δωρεάν τρόπος να αυξήσετε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδα σας, αλλά και να κερδίσετε αρκετούς νέους ασθενείς. 


Ένα ακόμα πολύ σημαντικό στοιχείο αυτού του εργαλείου είναι οι κριτικές. Οι πελάτες που έχουν επισκεφθεί το ιατρείο σας, έχουν την ευκαιρία να γράψουν μια κριτική για εσάς. Οι κριτικές είναι πολύ σημαντικές για τον ασθενή που αναζητά στο διαδίκτυο τον κατάλληλο ιατρό και παίζουν καθοριστικό ρόλο στην τελική επιλογή του. Για να κατανοήσετε καλύτερα την σημασία των κριτικών , ένας ασθενής που αναζητά κάποιον ιατρό θα κάνει μια σύντομη έρευνα και θα διαβάσει κριτικές ακόμα και για τον ειδικό που του σύστησε πρόσωπο που εμπιστεύεται από το περιβάλλον του. 


Τα 5 σημεία κλειδιά για να ξεχωρίσει η καταχώρηση σας στο Google MyBusiness:


  • Διεύθυνση : Για την γρήγορη και σωστή ανίχνευσή σας, πρέπει να καταχωρήσετε με ακρίβεια την διεύθυνση σας με τον ταχυδρομικό σας κώδικα.
  • Ώρες Λειτουργίας : Οι αναγραφόμενες ώρες λειτουργίας πρέπει να είναι και οι πραγματικές. Σε περίπτωση αλλαγής του ωραρίου, λόγω αργίας, άδειας κλπ θα πρέπει να ενημερώσετε την καταχώρηση σας.
  • Φωτογραφίες: Η δύναμη μιας φωτογραφίας είναι γνωστή. Εμπλουτίστε την καταχώρηση σας με φωτογραφίες τόσο από το ιατρείο σας( χώρος αναμονής, χώρος εξέτασης κ.α) όσο και από την ευρύτερη περιοχή του ιατρείου(πχ φωτογραφία της πολυκατοικίας εξωτερικά)
  • Κριτικές : Να ενθαρρύνετε τους ασθενείς σας να αφήσουν μία κριτική. Να απαντάτε σε όλες, είτε είναι θετικές είτε αρνητικές. 

Αποτελέσματα


Σύμφωνα με τα στατιστικά που έχει δημοσιοποιήσει η Google, οι επιχειρήσεις που έχουν καταχωρίσει στο GoogleMyBusiness ένα πλήρες προφίλ, κρίνονται από τους χρήστες κατά 2 φορές πιο αξιόπιστες από αυτές που έχουν ένα προφίλ με ελλιπή στοιχεία (και φυσικά ακόμα περισσότερες από εκείνες που δεν έχουν προφίλ). 


Ένα  ολοκληρωμένο επαγγελματικό προφίλ, είναι πιο ελκυστικό για τον χρήστη γι’ αυτό και είναι κατά 30 % πιο πιθανό να το επιλέξει έναντι κάποιου ανταγωνιστή .


Η εποχή απαιτεί την διαδικτυακή σας παρουσία σε αρκετά κανάλια προβολής. Ο μόνος τρόπος να αυξήσετε το πελατολόγιο σας και να είστε ανταγωνιστικοί είναι να ακολουθήσετε τις τάσεις της εποχής διαφορετικά θα συνεχίζετε να χάνετε πελάτες.


Σας φαίνεται οτι δεν μπορείτε να ανταπεξέλθετε σε όλα όσα απαιτεί η εποχή; Μπορούμε να βοηθήσουμε !


 


Η ομάδα της Technature, είναι ειδική στο Medical Digital Marketing ! Προσφέρει υπηρεσίες δημιουργίας ή επανασχεδίασης ιστοσελίδων και εφαρμογών, διαχείρισης social media, προώθησης και διαφήμισης.


More from the Blog