technature logo
24 ΜΑΡΤΙΟΥ 2023

Online Reviews! Πως επηρεάζουν το ιατρείο σας;

blog-pic

     Όλοι μας έχουμε επιλέξει υπηρεσίες υγείας αφού πρώτα έχουμε κοιτάξει τα online reviews. Η επιλογή μας βασίστηκε κυρίως στα θετικά σχόλια που έλαβε ο επαγγελματίας υγείας από προηγούμενους ασθενείς.



      Τα online reviews χρησιμεύουν τόσο για τους ασθενείς, όσο και για τους επαγγελματίες υγείας. Οι ασθενείς έχουν τη δυνατότητα να πληροφορηθούν από τις αξιολογήσεις τρίτων που έχουν δοκιμάσει προηγουμένως τις υπηρεσίες του επαγγελματία υγεία. Μπορούν εύκολα να πάρουν μία πρώτη εντύπωση για τη ποιότητα των υγειονομικών υπηρεσιών του επαγγελματία υγείας αλλά και τη γενική εικόνα του ιατρείου.


      Από την άλλη, οι επαγγελματίες υγείας, μπορούν να χρησιμοποιούν τις αξιολογήσεις και τα σχόλια των ασθενών και να βελτιώσουν τις υπηρεσίες τους.


Τα online reviews από τη σκοπιά των ασθενών.


     Είναι σημαντικό να κατανοήσουμε τη σκοπιά των ασθενών. Σύμφωνα με μελέτες, το 93% των χρηστών λέει ότι τα online reviews είχαν αντίκτυπο στις αποφάσεις τους ως προς τη τελική αγορά κάποιου προϊόντος ή υπηρεσίας.


Πως επηρεάζεται το ιατρείο σας;

     Υπάρχει ο κίνδυνος ορισμένες κριτικές που γίνονται στο ιατρείο σας να είναι ψεύτικες ή να μεροληπτούν και να είναι δημιούργημα ανταγωνιστών. Το γεγονός αυτό ενδέχεται να μπερδέψει και να κάνει διστακτικούς τους ασθενείς ως προς τη τελική επιλογή τους. Για αυτό το λόγο είναι σημαντικό να επικοινωνείτε τις υπηρεσίες σας με απόλυτη ευκρίνεια, διαφάνεια και άμεση επαφή με τους δυνητικούς πελάτες σας.


Reputation Management


     Με τον όρο reputation management αναφερόμαστε σε όλες τις ενέργειες που διατηρούν τη καλή φήμη και εικόνα του ιατρείου και των υπηρεσιών σας στο διαδίκτυο. Τα online reviews καθιστούν το reputation management σημαντικότατη λειτουργία για το ιατρείο σας.


      Ανεξάρτητα από το αν οι κριτικές που λαμβάνετε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι θετικές ή αρνητικές, επιβάλλεται να απαντήσετε σε αυτές. Βοηθά στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης ανάμεσα σε εσάς και τους ασθενείς σας. Είναι μια προσπάθεια να τους δείξετε ότι νοιάζεστε για την υγεία και την ευημερία τους. Επιπλέον, η απάντηση στις κριτικές τους σημαίνει ότι ενδιαφέρεστε για τη γνώμη τους πάνω στις υπηρεσίες σας ότι θέλετε να βελτιώσετε και να εξελίσσετε την ποιότητα τους.


Πως να απαντάμε στα Online Reviews


  • Ανώνυμες Απαντήσεις: Διατηρείστε το ιατρικό απόρρητο αν το άτομο που άφησε το review είναι ασθενής σας.


  • Η κάθε αξιολόγηση είναι ευπρόσδεκτη: Ένας από τους καλύτερους τρόπους με τους οποίους μπορείτε να δείξετε την εκτίμησή σας είναι να ευχαριστήσετε τους χρήστες για τη κριτική/αξιολόγηση. Αυτό δείχνει ότι αναγνωρίζετε τα σχόλιά τους ακόμα κι αν είναι αρνητικά.


  • Απαντήστε ευγενικά: Ανεξαρτήτως του είδους της αξιολόγησης και του τόνου του χρήστη, θυμηθείτε πως αντιπροσωπεύετε την επιχείρηση σας και η ευγένεια πάντοτε κερδίζει.


  • Απαντήστε εγκαίρως: Μην αφήνετε τους χρήστες να περιμένουν για την απάντηση σας καιρό. Μία έγκαιρη και γρήγορη απάντηση φανερώνει το ενδιαφέρον σας τόσο για τους ασθενείς, όσο και για τη ποιότητα της επιχείρησης σας.


 


Αποφύγετε:

  • Να απαντάτε εν βρασμώ ψυχής


  • Να στέλνετε προσωπικά μηνύματα


  • Να μη παραθέτετε την ιατρική συμβουλή σας πάνω στο πρόβλημα


  • Να διαγράφετε reviews


  • Να αλλάζετε τις αξιολογήσεις/κριτικές των χρηστών


     Τέλος, είναι σημαντικό να προσεγγίζετε τα online reviews με κριτική σκέψη, καθαρό μυαλό και να εξετάζετε όλες τις πτυχές που οδήγησαν τον χρήστη ή ασθενή να αφήσει αυτή τη κριτική/αξιολόγηση.



     Το να διαχειριστείτε τα online reviews σας φαίνεται δύσκολο; Η ομάδα της Technature, είναι ειδική στο Medical Digital Marketing και αναλαμβάνουμε το reputation management του ιατρείου σας!


More from the Blog